BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 23 Jun 2011

Perpindahan terbaru pemain Arsenal

Carl Jekinson
ASSALAMUALAIKUM...
Baru-baru ni Arsenal telah mengumumkan perpindahan terbaru pemain Arsenal untuk tahun 2011 ini iaitu Carl Jenkinson.Carl Jekinson merupakan bekas pemain Charlton  Athletic yang baru berumur 19 tahun.

Carl Jenkinson bermain sebagai beck dan berkebolehan untuk bermain di bahagian pertahanan tengah@centre of defence.Carl Jenkinson merupakan pemain kelahiran England dan Finland.Musim lepas pemain ini beraksi sebagai kapten Finland bawah 19 tahun dan pernah juga beraksi untuk pasukan England untuk youth level.

Arsenal Football Club gembira untuk mengumumkan bahawa pertahanan menjanjikan Carl Jenkinson, 19, telah tiba dari Liga Satu sisi Charlton Athletic. Menandatangani beliau adalah disahkan sebagai Gunners muda Benik Afobe, Chuks Aneke dan Oguzhan Ozyakup juga berjanji hadapan mereka untuk Kelab.

Jenkinson menyertai Arsenal mempunyai ciri sembilan kali untuk Charlton Athletic, AOS pasukan pertama. Kebanyakan hak-belakang, yang muda 1ins 6ft juga boleh bermain di tengah-tengah pertahanan. Walaupun dilahirkan di England, Jenkinson layak untuk mewakili kedua-dua England dan Finland melalui ibunya. Pertahanan telah pun mewakili kedua-dua negara di peringkat belia, dan musim lalu kapten Finland Under-19s.

Afobe, ke hadapan dan England Belia Antarabangsa, menyertai Kelab berumur hanya lapan dan telah meningkat melalui barisan untuk bermain Di bawah-18 dan Rizab pasukan bola sepak, menandatangani segi profesional pada Februari 2010. Yang muda yang dilahirkan di Leyton pulang dari musim pinjaman di Huddersfield Town kegemaran firma dengan Terriers, setia Ao, setelah menjaringkan lapan kali dalam 36 penampilan. Ini membantu Lee Clark, AOS pasukan untuk menjalankan tanpa kalah 25 perlawanan, yang membawa kepada mencapai Liga Satu penentuan muktamad.

Newham pemain tengah kelahiran Aneke merupakan satu lagi pemain telah mula melalui Kelab, AOS Hale Akhir Akademi, yang beliau menyertai berumur tujuh tahun, untuk mengukuhkan tempat dalam Neil Banfield, AOS Rizab persediaan. Jangka Terakhir England bawah-18 Antarabangsa menjaringkan enam gol dalam 17 permainan untuk membantu rentetan kedua tempat naib johan dalam FA Premier Reserve League Selatan. Chuks ditandatangani segi profesional pada Julai 2010.

Ozyakup pemain tengah telah menikmati permulaan yang berjanji untuk kerjaya Arsenal , sejak tiba dari Belanda AZ Alkmaar sampingan dua musim lalu.Belanda Belia Antarabangsa bergabung dengan Aneke dan Afobe untuk membantu Steve Bould, AOS Under-18s kepada tajuk Liga Perdana Akademi pada tahun 2010 dan telah membuktikan dirinya sebagai pemain utama dalam Rizab, dengan 22 penampilan untuk namanya setakat ini.

Semua orang di Arsenal ingin mengalu-alukan Carl Club dan berharap untuk kemajuan yang berterusan semua empat pemain pada tahun-tahun akan datang.

Ivan Gazidis and Oguzhan Ozyakup

Ivan Gazidis and Chuks Aneke

0 ulasan:

Catat Ulasan