BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 27 Mac 2011

Graduation [[Friends Forever]]- Vitamin C


aku memang terasa gak ape yang member aku post benda ni kat wall hasnita(hahaha...ak terambik la..sowi ea).bile aku pikir balik...mase memang terus berlalu tanpa menunggu kita...aku rase cama nak blik ke zaman aku kecik2 balik dan melalui kenangan yang sekarang ni hanya bermain di dalam fikiran...ak memang rindu kan member ak terutama time ak kat sekolah rendah dulu....memang ak kadang2 terharu dan sedih kerna kenangan itu hanya tinggal kenangan..huhuhuhu....

walaupo cmtu,ak tetap igt member2 ak walaopon kita da tak bersua....kompom la ak x lupe..kalo ak lupa name pon,ak maseh igt lg muka korg....hahaha..serius doeh...lg pon ak memg nak sgt jmpa korg sma blik...hahaha...btol kate lagu ni...bile kite da ade tujuan masing2..kita terpaksa berpisah...tp kenangan tetap bersama kita....miss my fren very damn much....

0 ulasan:

Catat Ulasan